کد خبر: ۹۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 21 November 2020

به گزارش تابناک تبریز از پایگاه اطلاع رسانی دکتر علیرضا منادی،دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بمناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمودند.

پیام ایشان به شرح زیر است:

دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، زیرا که گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده[اند]. اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

این کلام وقتی از زبان نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) که خود در سرقله های عرفان ، تقوا و شناخت قرار داشت جاری میگردد، نشانه عیانی از جایگاه رفیع بسیج هست.

بسیجی به فرموده رهبری معظم انقلاب، همیشه در میانه میدان هست تا از آرمانها و دستاورد های انقلاب دفاع کند.
بسیج وبسیجی جایگاهی رفیع در انقلاب دارد. بسیج اگر در عرصه میدانی و فیزیکی موفق عمل نموده و مینماید بدین علت است که بسیج در ذات خود، یک تفکر و ایدئولوژی همیشه پویاست و نه تنها در بزنگاهای خطیر، این انقلاب را از آسیب ها مصون نگه داشته هست بلکه در سراسر جهان نیز آزادگان بسیاری را حول این ایدئولوژی پویا سازماندهی اعتقادی نموده است.

تفکر بسیجی که خود را خادم خاکسار بی منت ملت دانسته و تمام قد در مقابل دشمن و بدخواهان این کشور می ایستد، بیشک باید وارد تاروپود تمام سطوح مدیریت کشور شود.

این تفکر هست که تمام قله های پیشرفت علمی؛ صنعتی, کشاورزی؛ ورزشی و… فتح کرده و خواهد نمود.

بسیجی فداکار، ایثارگر هست و در زمان همه گیری بیماری منحوس کرونا نیز مانند همیشه در صف اول خدمت رسانی به مردم شریف بوده و هست.
بنده اگر توفیق قرار گرفتن در صف نیروهای بسیج را داشته باشم به عنوان یک بسیجی و در لباس خادمی ملت در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، از تمام ایثارگری ها و فداکاری های بسیجیان همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نموده و آرزوی توفیقات معنوی روزافزون برای ملت شریف و بسیجی ایران اسلامی دارم.

دکتر علیرضا منادی سفیدان
نماینده مردم شریف تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار