مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه تامین مسکن برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت یکی از ارکان‌های اصلی فعالیت‌های کمیته امداد است، گفت: در 9 ماهه نخست سالجاری به‌طور متوسط روزانه سه واحد مسکن برای نیازمندان تحت حمایت خرید یا احداث شده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 11 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه تامین مسکن برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت یکی از ارکان‌های اصلی فعالیت‌های کمیته امداد است، گفت: در 9 ماهه نخست سالجاری به‌طور متوسط روزانه سه واحد مسکن برای نیازمندان تحت حمایت خرید یا احداث شده است.

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در 9 ماهه نخست سالجاری 906 واحد مسکن برای نیازمندان شهری و روستایی تحت حمایت خرید یا احداث شده است که به‌طور متوسط روزانه 3 واحد را شامل می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون، 1511 واحد مسکن مددجویی نیز در سطح استان تعمیر و مرمت شده که به‎طور متوسط روزانه پنج واحد مسکونی را تعمیر کرده‌ایم.

کلامی، مسکن را یکی از ابعاد مهم توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: خانه‌دار کردن خانواده‌های تحت حمایت نقش زیادی در خودکفایی آنان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تکانه‌های شدید اقتصادی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، تعهدات خود را نسبت به تامین مساکن مددجویی انجام داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار