وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی این روزها از شهرهای نارنجی هم عدول کرد و به سمت زرد و آبی و سفید رفته که نشان از مراعات مردمی و مدیریت و کنترل کرونا است اما همچنان نیازمند استمرار جدی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 18 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی این روزها از شهرهای نارنجی هم عدول کرد و به سمت زرد و آبی و سفید رفته که نشان از مراعات مردمی و مدیریت و کنترل کرونا است اما همچنان نیازمند استمرار جدی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هستیم.

نگرانی فعلی غیر از تشکیل اجتماعات در برخی مناطق، عادی‌انگاری وضعیت است، کرونا هنوز حل نشده و در یک حالت شکننده قرار داریم که در صورت کمترین بی‌احتیاطی و عادی‌انگاری، احتمال بازگشت به دوران اوج بیماری وجود دارد.

اما یکی از دلایل کاهش ابتلا، طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با شیوع کرونا است که بسیج با تمام ظرفیت پای کار آمده و ظرفیت های دولتی هم در این زمینه به کار گرفته شده است و اکنون آذربایجان شرقی را در وضعیت زرد کرونا پایدار کرده که از مجموع 21 شهرستان استان، 12 شهرستان در وضعیت آبی و 9 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و با اجرای محدودیت‌ها، تعداد بستری‌های کرونا در آذربایجان شرقی از حدود یک هزار و 700 نفر به 460 نفر کاهش یافته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :