کد خبر: ۹۴۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 17 February 2021

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط تصویری امروز مقام معظم رهبری با مردم تبریز بیش از حد استاندارد مصوب رعایت شده بود.

محمدرضا پورمحمدی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه‌ای که مقام معظم رهبری نسبت به تبریز و آذربایجان دارند، اجازه دادند دیدار 29 بهمن امسال نیز مثل سال‌های گذشته برگزار شود و بر همین اساس روی برگزاری غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس دیدار توافق شده بود.

وی افزود: همانطور که مردم شریف تصاویر دیدار را ملاحظه فرموده‌اند، این دیدار با رعایت کامل، دقیق و حتی بیشتر از حد استاندارد ضوابط مصوب در پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: محوطه مصلا از شب قبل کاملا ضدعفونی شده بود و در حالی که فاصله اجتماعی استاندارد یک متر و 80 سانتی متر است، صندلی‌های مصلا در فاصله دو متری از هم قرار داشتند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تمام مراجعان قبل از ورود به مصلا حتما از ماسک استفاده کرده و تب سنجی می‌شدند و بنده می‌توانم ادعا کنم در این دیدار دستورالعمل‌های بهداشتی دقیق‌تر و جدی‌تر از همه مراسم‌ها رعایت شده بود.

وی تصریح کرد: به تعداد افراد بسیار کمتر از ظرفیت مصلا اجازه ورود داده شد تا این اطمینان حاصل شود که ملاحظات بهداشتی مخدوش نمی‌شود و معتقدم اگر برنامه‌های ضروری و پراهمیت با این سطح رعایت موازین بهداشتی برگزار شود، هیچ‌گونه تبعات منفی نخواهد داشت.

پورمحمدی تاکید کرد: چندین بار ملاحظاتی مثل چیدمان مناسب صندلی‌ها، استقرار افراد و کافی بودن تعداد درب‌های ورود و خروج مرور و مورد مداقه قرار گرفته بود تا هیچ لطمه‌ای از قبل این موارد متوجه سلامتی مردم نباشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار