مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی از شکسته شدن رکورد بارش در 20 سال اخیر در شهرستان مرند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 17 February 2021

 ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های این اداره‌کل در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران بودیم که مرند با 72.6  میلی‌متر بارش، رکورددار بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته را ثبت کرد که در 20 سال گذشته بی‌سابقه بود.

وی افزود: در این مدت همچنین در بناب 25، عجب‌شیر 22.4، کلیبر 15.6، مراغه 18.3، ملکان و بندر شرفخانه 13.1 و بستان‌آباد 13.4 میلی‌متر بارش گزارش شده است.

ابراهیمی گفت: در 24 ساعت گذشته  میزان بارش تبریز 1.8 میلی‌متر بوده است.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی افزود: در ٢٤ ساعت گذشته  میانه  با دمای 24 درجه سانتی‌گراد گرمترین و کلیبر با صفر درجه سرد‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده است و حداقل دمای تبریز در ٢٤ ساعت گذشته منفی 7 درجه  و حداکثر دما 19 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

 ابراهیمی با اشاره به پیش‌بینی ٢٤ ساعت آینده، یادآور شد: هوای استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش باران و وزش باد گاهی تا شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود و از لحاظ دمایی طی چند روز آینده کاهش محسوس دما خواهیم داشت.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش باران و وزش باد گاهی تا شدید تاکید کرد: توصیه می‌شود، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار