کد خبر: ۹۴۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 20 February 2021

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۶۸ تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین ۷۹۲۲ نفر نیز به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش تابناک تبریز، دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر رسید.

 

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

 

به گفته دکتر لاری، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وی گفت: سه هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان اعلام کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند. شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار