کد خبر: ۹۴۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 20 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با صدور احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.

محمدرضا پورمحمدی طی حکمی علیار راستگو را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 منصوب کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در احکام جداگانه‌ای مرتضی محمدزاده را به عنوان دبیر و حمیدرضا قاسم‌زاده را به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

همچنین بر اساس احکام صادرشده از سوی استاندار، جهانگیر اسکندرزاده به عنوان دبیر ستاد امنیت انتخابات، محمد شهابی به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات، فرداد تیموری به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات، حسن پاشازاده به عنوان رئیس کمیته حقوقی، ذوالفقار همتی به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و احد جودی به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی در حکم انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کرده است با اهتمام دست‌اندرکاران انتخابات، همه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شأن و منزلت مردم شریف آذربایجان شرقی فراهم و حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس طبق قوانین و مقررات و در فضایی توأم با نشاط و آرامش رعایت شود.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین انتخابات میان‌دوره‌ مجلس شورای اسلامی 28 خرداد سال 1400 به طور همزمان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار