خدمات شهری تبریز به استقبال بهار ۱۴۰۰ می رود
کلانشهر تبریز از هفته آینده شاهد اجرای طرح استقبال از بهار و تکاپوی نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه برای آماده سازی این شهر برای اسقبال از بهار خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 23 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، به همین منظور و در راستای تبیین برنامه ها و اولویت های کاری این طرح جلسه ای با حضور معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، معاونان خدمات شهری مناطق، جانشین معاون خدمات، مدیران ستادی و ناظران در ستاد مرکزی خدمات شهری واجرایی شهرداری تبریز تشکیل شد.

 

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" در مناطق مختلف شهر تبریز از دهم تا آخر اسفندماه سال جاری خبرداد.

 

محمدرضا قربانیان تبریزی با بیان این خبر گفت: آماده سازی شهر برای ورود به سال نو، رفع و ترمیم آسیب های ناشی از بارش های برف و باران در سطح شهر، نظافت و پاکیزگی و رسیدگی به معابر و رفع مشکلات تنظیفی و پاکیزگی شهر از محورهای اساسی طرح " استقبال از بهار" امسال خواهد بود.

 

قربانیان تبریزی با تاکید بر ضرورت افزایش و تقویت مشارکت شهروندان در امور شهری اظهار داشت: ماموریت ها و وظایف خدمات شهری ارتباط تنگاتنگ، مستقمی و مستمری با شهروندان دارند و موفقیت این ماموریت ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان با نیروهای خدمات شهری است.

 

وی در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: اجرای این طرح از دهم اسفند ماه شروع می شود و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوار نوشته های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، جمع آوری بنرها و تابلوهای غیرمجاز در قالب این طرح در جای جای شهر اجرایی خواهد شد.

 

وی افزود: ترمیم جداول، لایروبی جوبها و کانالها، حذف پلهای زاید و ترمیم پلهای معیوب، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکسهای زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکسها و لکه گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات از دیگر برنامه هایی خواهد بود که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

 

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان اظهار داشت: رنگ آمیزی جداول، نرده ها، تابلوهای ترافیکی، شستشوی مبلمان شهری، شستشوی جداول، نرده ها، تابلوها و علائم ترافیکی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی های سطح شهر در این مرحله از طرح استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است طرح استقبال از بهار از هفته آینده تا آخر اسفند ماه در تمامی مناطق شهرداری تبریز اجرایی خواهد شد و ناظران عالی ستاد به صورت مستمر بازدید و ارزیابی فعالیت نیروهای خدمات شهری مناطق در آیتم های تعریف شده را بر عهده خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار