معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه دو مورد ابتلا به ویروس خطرناک کرونای انگلیسی در شهرستان مرند شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 26 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، داوود گرشاسبی اظهار داشت: متاسفانه دو مورد ابتلا به ویروس خطرناک کرونای انگلیسی در شهرستان مرند شناسایی شده و این افراد تحت درمان هستند.

 

وی افزود: خانواده این افراد در حال حاضر در قرنطینه هستند و مردم اگر این موضوع را جدی نگیرند، شرایط بسیار سخت تر از موج‌های قبلی کرونا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال هستیم و مردم بیشتر جهت خرید به بیرون مراجعه می‌کنند که این امر باعث شیوع بیشتر و آغاز پیک‌های خطرناک‌تر خواهد بود که چند هفته بعد شاهد آن خواهیم بود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و شیوع بیماری کرونای انگلیسی به اجبار شاهد اعمال محدویت‌ها و تعطیلی صنوف و… خواهیم بود.

 

 گرشاسبی، رئیس کنترل بیماری کرونا شهرستان مرند، تاکید کرد: از تمام مردم عزیز و فهیم شهرستان مرند تقاضا داریم نسبت به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی‌تری داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد افزایش فوتی و بحران‌های بیشتری نباشیم .

 

وی بیان داشت: خطر و شدت واگیری ویروس جهش یافته کرونا ۱.۷ برابر ویروس قبلی است و بیشتر افراد خردسال و جوانان را مبتلا می‌کند.

 

فرماندار شهرستان ویژه مرند افزود: حفظ آرامش و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در جهت کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن از سوی مردم اهمیت بسزایی دارد.

 

گزارش فارس حاکی است، پیش از این در شهرستان اهر و بستان‌آباد نیز موارد ابتلا به کرونای انگلیسی نیز شناسایی و قرنطینه شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار