رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارتباط با آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در استان گفت: متاسفانه تاکنون12 نفر در استان به این ویروس دچار شده‌اند که توسط همکاران ما در دانشگاه شناسایی، تست‌گیری و قرنطینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 27 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمدحسین صومی امروز در سی‌ و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، از افزایش نمونه‌برداری کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: با وجود افزایش تست‌های کرونا در استان، تعداد تست‌های مثبت نسبت به ماه‌های اخیر تقریبا ثابت است.

 

محمدحسین صومی با بیان اینکه در مجموع 17 درصد تست‌های کرونا در استان مثبت است، افزود: در هفته‌های گذشته، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، 13 نفر بود ولی در دو روز گذشته، 6 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه روزانه نزدیک به 200 نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 400 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

صومی در ارتباط با آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در استان نیز بیان داشت: متاسفانه تاکنون 12 نفر در استان به این ویروس دچار شده‌اند که توسط همکاران ما در دانشگاه شناسایی، تست‌گیری و قرنطینه شده‌اند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از همکاری فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد و یادآور شد: در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی، ۶ شهرستان استان در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد قرار دارند.

 

علیار راستگو ادامه داد: فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها، محدودیت‌های مربوط به هر یک از وضعیت‌های کرونایی در شهرستان‌ها را با دقت اجرا کنند.

 

وی، به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های دست‌اندرکاران انتخابات، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمام مراحل اجرای انتخابات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار