حاجی بابایی خبر داد؛
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 28 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیات علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان، جهادگران وسایر کارکنان دولت، متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق و مزایا با سایر کارکنان دولت بودند، برای تحقق در خواست های بحق کارکنان دولت این تبصره از ماده ۲۹ پیگیری و امروز به تصویب رسید.

 

وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه ۱۴۰۰، برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده است، در سال ۱۴۰۰ اجرا می شود.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تبیین تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه ششم تصریح کرد: براساس این تبصره دولت مکلف است، طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز و کار مناسب در نظامات پرداخت حقوق و مزایای بین مقامات، روسا، مدیران و کارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از 20 درصد تجاوز نکند و در میسر تصمیم گیری قانونی قرار دهد. 

 

حاجی بابایی تاکید کرد: با الحاق تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه شسم به بند "و" تبصره ۲، بودجه ۱۴۰۰، خواسته کلیه کارمندان باید محقق شود.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دولت همه مساعی خود را برای اجرای این قانون عدالت خواهانه بکار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :