نفت مسجدسلیمان - تراکتور تبریز؛
گزارش تابناک تبریز، تیم های تبریزی در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر دچار تغییرات زیادی در کادر فنی شدند. رسول خطیبی از آلومینیوم اراک به تراکتور تبریز آمد و مهدی پاشازاده جانشین سعید اخباری شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 01 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، تیم های تبریزی در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر دچار تغییرات زیادی در کادر فنی شدند. رسول خطیبی از آلومینیوم اراک به تراکتور تبریز آمد و مهدی پاشازاده جانشین سعید اخباری شد.

تراکتور مهمان نفت مسجدسلیمان

هر دو تیم با سرمربیان جدید خود دور برگشت را آغاز می‌کنند. نفت مسجدسلیمان سرمربی‌اش را از دست داد و مجتبی حسینی به اصفهان رفت اما تراکتور رسول خطیبی را از آلومینیوم اراک به خدمت گرفت. بازی رفت دو تیم هم بدون گل به پایان رسید و اکنون شرایط هر دو نسبت به هفته اول لیگ برتر کاملا تغییر کرده است. نفتی‌ها با داریوش یزدی تیمی ناشناخته محسوب می‌شود. تراکتور هم با خطیبی شاید تیمی تهاجمی و با برنامه شود. تراکتور می‌خواهد با یک برد خارج از خانه شروعی مجدد داشته باشد اما بردن تیم دهم جدول آنهم در شهر خودش کار راحتی نیست بخصوص اینکه نفت در 4 هفته اخیر خود بردی نداشته است .تراکتور با رسول خطیبی می‌خواهد از رده هفتم جدول به رده‌های بالاتر برسد.

 

ماشین سازی تبریز - شهرخودرو مشهد؛ 

ماشین سازی اولین برد خود را در آخرین مسابقه نیم فصل اول به دست آورد ولی بعد از این برد سعید اخباری سرمربی جوان و پر انگیزه تیم برکنار شد! اکنون ماشین‌سازان که در قعر جدول لیگ جا خوش کرده با مهدی پاشازاده نیم فصل دوم را شروع خواهد کرد در حالیکه پیمان بابایی یکی از بازیکنان کارامدش را به تراکتور داده است. شهرخودرو مشهد هم حال و روز خوشی در زمینه مسایل مالی و مدیریتی ندارد و بازیکنانی مثل اکبر صادقی و روح الله سیف الهی از این تیم جدا شده‌اند. سیدمهدی رحمتی در اولین فصل سرمربیگری‌اش شرایط سختی را تجربه می‌کند.شهر خودرو با دو شکست مقابل مس رفسنجان و فولاد نیم فصل اول را تمام کرد و حالا باید این نوار ناکامی‌ را قطع کند.

 

 هر دو دیدار امروز دوشنبه از ساعت پانزده برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :