- ماشین سازی تبریز بالاخره پس از چند سال بلاتکلیفی در مالک و مدیرعامل، امروز صاحب هیئت مدیره شد و مدیرعامل قانونی آن را انتخاب و معرفی کردند.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 01 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از کارخانجات مادر تخصصی که متاسفانه مشمول واگذاری‌های اصل 44 شد، نزدیک به 15 سال است که با این قانون به خاک سیاه نشسته و پس از چندین دور دست به دست شدن، با حکم قوه قضاییه، از خریداران خلع ید شد و به دولت بازگشت.

 

در داخل دولت هم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مناقشات مالکیتی به وجود آمد و در نهایت مالکیت آن به مالک نخست آن، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران «ایدرو» که تحت نظر وزارت صمت است، بازگشت.

 

حدود یک سال قبل هم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بازدید از این کارخانه، به دلیل مشکلات عدیده مالکیتی و مدیریتی، خواستار تعیین تکلیف نهایی این کارخانه و تشکیل فوری هیئت مدیره آن شد تا بتوانند نسبت به امضای اسناد مالی، کارت های بازرگانی و صادرات و... بدون مشکلات قانونی و حقوقی اقدام کنند که بالاخره امروز هیئت مدیره جدید آن از سوی ایدرو معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش، بهزاد اعتمادی، عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با حضور در این شرکت، آقایان «اصغر نورآئین»، «عبدالناصر عمرانی» و «حسین قربانی» را به عنوان اعضای موظف هیئت مدیره گروه ماشین سازی تبریز معرفی کرد و اعضای غیر موظف هیئت مدیره گروه ماشین سازی تبریز هم به زودی با حکم رئیس سازمان ایدرو معرفی می‌شوند.

 

بلافاصله پس از اعطای احکام اعضای هیئت مدیره، با برگزاری جلسه هیئت مدیره ماشین سازی، مدیرعامل این مجموعه نیز انتخاب و معرفی شد که بر اساس آن، اصغر نورآئین که از آبان ماه از سوی ایدرو سرپرست گروه ماشین سازی تبریز شده بود، به عنوان مدیرعامل ماشین سازی انتخاب و معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار