مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نمی خواهیم شعار و وعده بدهیم که قطعاً مقام می‌آوریم، اما قطعاً تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 01 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، حمید عبداللهی بعد از تساوی یک بر یک تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فلسفه کاری خطیبی حفظ توپ، مالکیت بالا با پاس‌ها زیاد و در نهایت رسیدن به گل است. تا بازیکنان به این فلسفه عادت کنند زمان می‌برد، اما ما باید زمان را کوتاه کنیم.

 

وی ادامه داد: دنبال این نیستیم که وعده و شعار بدهیم که مقام می‌آوریم، اما قول می‌دهیم با تمام وجود تلاش کنیم. ما تنها 6 ساعت تمرین کردیم. قول بیخود نمی‌دهیم و فقط می‌گوییم کاری می‌کنیم که تیم با تمام وجود کار کند.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: وقتی نفت مسجد سلیمان 10 نفره شد کارمان سخت‌تر شد. آنها انسجام خوبی داشتند. بازی هم پرهیجان با گل‌های کم بود.

 

عبداللهی درخصوص عملکرد تیم داوری در این بازی خاطرنشان کرد: بنیادی‌فر از داوران خوب است، اما ما نباید درمورد داوری صحبت کنیم، چون کمیته انضباطی ورود می‌کند و دنبال محروم کردن است. بازی امروز شاید صحنه خاصی نداشت، اما انتظار داشتم که برخورد شخصی داور با بازیکنان بهتر باشد.فارس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار