ممنون که جاری هستید و در پناه شما، نه زیوری از دست و پای زنی غارت می شود و نه دختری را برای کنیزی به حرمسرای اشرار می برند؛ و چه فرقی می کند آن زن، شیعه بوده باشد یا سنّی، مسیحی یا ایزدی مذهب؟!

ممنون که جاری هستید تا دیگر، اشغالگران بی سر و پای آمریکایی جرئت نکنند شبانه، درِ خانه ای را با لگد بشکنند و زن یا مردی را به اسارت ببرند.

ممنون که هستید تا رهبر کاتولیک های جهان بتواند در امنیت کامل -بدون این که آب در دلش تکان بخورد- به دیدار یکی از مراجع عظام شیعه در عراق برود. و گرنه، پاپ و واتیکان کجا و آسوده، گام در خیابان های بغداد و نجف گذاشتن کجا؟

اینجا، همان منطقه ای است که زمانی تروریست های اجاره ای آمریکا و انگلیس و سعودی، راحت تر از آب خوردن، سر مسلمان و مسیحی را می بریدند. و شما جان گرامی خویش را با حکم جهاد در برابر اشرار و مستکبران، فدیه دادید تا امان و امنیت به این سرزمین پر بلا و آشوب برگشت.


قاسم سلیمانی عزیز! ابومهدی گرامی! و هزاران شهید شاهد مقاومت!

ممنون که بهشتِ امن خدا را معنا کردید و به بشریت چشاندید. "ادخلوها بسلام آمنین". هر جا پای شما رسید، امن و آزاد و آباد شد. و هر جا دشمنان شما قدم نهادند، درهای دوزخ را گشودند. 

روزی نه چندان دور هم مسیح (ع) خواهد آمد؛ در کنار موعود عظیم الشانی که برای رهاندن بشر از ستم و تجاوز قیام می کند؛ تا دنیا را به برکت مجاهدت، پر از عدل و داد کند، همچنان که از ظلم و جور پر شده. میزان و تراز راستین در آن روز، قیام در برابر مستکبران است.

بشریت الی الابد، منت دار سلیمانی ها و ابومهدی مهندس هایی است که نگذاشتند تراز ها و معیار ها گم شود. فدا شدند و راه تحریف حقایق را بستند. خون دادند و مجاهدت در راه حق را مبارک ساختند. رضوان خدا، همواره و بی دریغ، نثار آنان باد.