کد خبر: ۹۵۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 06 April 2021

نماینده مجلس خواستار طرح مجدد سوال و استیضاح رئیس جمهور به دلیل عدم توان مدیریتی کشور شد و خطاب به روحانی گفت: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید.

 علی بابائی کارنامی درنشست علنی امروز (سه‌شنبه، 17 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بند (9) اصل (3) قانون اساسی گفت: بعد از این همه حصول دستاوردهای مدیریتی امروزه شاهد عدم مدیریت در تأمین و توزیع مرغ در کشور هستیم و این در حالی است که کشوری خودکفا در این راستا به شمار می‌رویم.

 

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه رئیس جمهور نتوانست کشور را در این زمینه مدیریت کند، اگر در روزهای اول مجلس یازدهم وی استیضاح می‌شد می‌دانست در رأس امور بودن به چه معناست و مردم در این روزها تا ساعت 11 شب همانند اوایل انقلاب در صف نمی‌ایستادند.

 

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی باید بداند اگر تصدی وزارت خوب است مسئولیت‌های دیگر نیز برایشان وجود دارد؛ اگر استعفا می‌دادید به ملت ایران نشان می‌دادید که صادق هستید.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: دو تن از وزرا با سپاه پاسداران توافق کردند تا برخی امور را انجام دهند اما رئیس جمهور رأساً همانند مدیریت دیکتاتوری کشور را اداره می‌کند.

 

بابایی کارنامی گفت: سال 1400، سال شعور و شور سیاسی است و باید به نشاط پرداخت شود اما مشاهده می‌شود مردم گرفتار صف‌های مرغ هستند.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید.

 

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه دولت تصور می‌کند تمام مملکت در دست خودشان است لذا باید سوال و استیضاح رئیس جمهور مجددا در مجلس طرح شود.

 

وی ادامه داد: کارگران و مردم مشکلات فراوانی دارند که باید به آنها رسیدگی شود زیرا این وضعیت شرایط مناسبی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار