کد خبر: ۹۵۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 11 April 2021

به گزارش تابناک تبریز، شهردار تبریز با بیان اینکه پل همسان کابلی، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است، از افتتاح قریب‌الوقوع این پروژه و پروژه‌های جانبی آن در روزهای آتی خبر داد.

 

 ایرج شهین‌باهر با اشاره به اینکه آسفالت ریزی رویه پل همسان کابلی به اتمام رسیده، اظهار کرد: این پروژه مهم در حوزه شهرداری منطقه ۲ با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر ایفا خواهد کرد.

 

وی افزود: رمپ شمال غربی پل کابلی به جاده ائل گلی به طول ۴۰۰ و عرض ۱۲ متر در مراحل پایانی اجراست و عملیات آسفالت ریزی رویه آن به اتمام رسیده و شناژ دیواره مسیر نیز در حال قالب بندی و آرماتوربندی است.

 

وی همچنین با اشاره به عملیات اصلاح هندسی امتداد لوپ جنوب غربی پل کابلی اعلام کرد: سومین پروژه روان سازی عبور و مرور در این منطقه در قالب لوپ اتصالی به طول ۷۰ متر و عرض ۶ متر به اجرا درآمده که امتداد مسیر جنوب غربی پل کابلی را از مجاورت هتل شهریار به مسیر اصلی جاده ائل گلی، متصل می کند.

 

شهردار تبریز اضافه کرد: پروژه های مکمل پل همسان کابلی با رمپ و لوپ های پیرامونی و مسیرهای مواصلاتی در قالب ۵ پروژه و توسط ۵ پیمانکار مجزا در حال اجراست که پس از بهره برداری، شاهد اتفاق بزرگی در حوزه شهرسازی و رفع ترافیک شهری خواهیم بود.  

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین‌باهر خاطرنشان کرد: این طرح مهم ترافیکی با صرف اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال هزینه تملک و اجرا در مراحل پایانی اجرا قرار دارد در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار