نتیجه هشتمین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد
کد خبر: ۹۵۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 12 April 2021

به گزارش تابناک تبریز، نتیجه یک برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز دوشنبه در درگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

 

فاطمه زرین آمیزی ‌سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به ایرنا اعلام کرد که در بخش وزارت آموزش و پرورش، تعداد ۲۲ هزار و ۹۲۴ نفر پذیرفته شدند.

 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان مکلف هستند برای سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی) اقدام کنند.

 

بر این اساس، رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه ۱۰۸۴۹۰/۶۰۲ مورخ ۹۹/۶/۳۱ دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع منضم به نامه شماره ۲۲۷۰/۳۰۲ مورخ ۹۹/۶/۳۰ دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی است.

 

داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از طریق بخش پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

 

قبول شدگان یک برابر ظرفیت برای پیگیری امور مربوط به استخدام خود به آدرس پرتال اداره کل آموزش و پرورش استان به شرح جدول ذیل مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار