سرمربی تیم تراکتور گفت: طبق برنامه ریزی که برای این مسابقات کرده‌ایم بازی به بازی جلو می رویم.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 16 April 2021

 به گزارش تابناک تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با شارجه امارات اظهار داشت: قبل از صحبت‌های فنی‌ام باید درگذشت یکی از ملی پوش سابق فوتبال ایران و یکی از سرمربیان خوب کشورمان یعنی نادر دست‌نشان که به دلیل کرونا امروز فوت کرد را به جامعه فوتبال و خانواده اش تسلیت بگویم، واقعا ناراحت کننده بود.

 

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که برای این مسابقات کرده‌ایم بازی به بازی جلو می رویم. برنامه فعلی ما برای دیدار با شارجه است. تیمی که مربی خوبی دارد و میزبان است. طبق برنامه‌‌های مان سعی داریم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و نقاط ضعف شارجه را در آنالیز به بچه ها یادآوری کرده‌ایم. فکر می‌کنم همانگونه قبل از بازی با پاختاکور گفتم بازی خوبی از تراکتور می‌بینید، در این مسابقه هم قطعا بازی خوبی از تیم ما مقابل شارجه خواهید دید. 

 

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: در هفته اول مشخص شد گروه ما سخت‌ترین گروه این مسابقات است. تمام تیم‌ها شانس دارند و هر تیمی کمتر اشتباه کند، می‌تواند صعود کند.

 

خطیبی درباره احتمال تغییر نفرات تراکتور نسبت به دیدار با پاختاکور عنوان کرد: همه بازیکنان بزرگ هستند و در تمرینات تلاش خوبی دارند. هیچ موقع نمی‌توانیم بگوییم فردا چه کسی بازی می‌کند. سعی داریم بچه‌ها را از لحاظ روحی، روانی، بدنی و نسبت به تیم حریف در زمین آرایش کنیم. ان شاءالله فردا مشخص می‌شود کدام نفرات بازی می‌کنند یا نمی‌کنند.

 

وی درباره سابقه بازی‌اش در تیم شارجه گفت: در آن زمان شارجه تیم خیلی خوبی بود که بازیکنان خوبی هم داشت. یکی از آنها عبدالعزیز العنبری بود که اکنون سرمربی این تیم است. وی یکی از بهترین بازیکنان آن زمان از لحاظ فوتبالی و شخصیتی بود. به عنوان یک بزرگ‌تر و کاپیتان همیشه تیم را خوب اداره می‌کرد.

 

سرمربی تراکتور ادامه داد: اکنون عبدالعزیز سرمربی شارجه است. از زمانی که سرمربی شده نتایج خیلی خوبی گرفته و ان‌شاءالله غیر از بازی فردا در تمام دیدارها موفق باشد.

 

خطیبی تصریح کرد: بازیکنان ما همانگونه که مقابل پاختاکور با تمام وجود بازی کردند، در دیدار با شارجه هم با تمام وجود کار خواهند کرد زیرا می‌دانند این نشانی که روی پیراهن ما قرار گرفته در قلب مردم آذربایجان و هواداران خوب تراکتور است. آنها می‌دانند این نشان چه قدر ارزش دارد و اطمینان دارم فردا بازیکنانم با یک بازی خیلی خوب هواداران را خوشحال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار