تراکتور با رسول خطیبی پس از تساوی در گل مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم امروز به مصاف تیم الشارجه امارات میرود.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 17 April 2021

به گزارش تابناک تبریز،تراکتور با رسول خطیبی پس از تساوی در گل مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم امروز به مصاف تیم الشارجه امارات میرود.

 

 شاگردان خطیبی با روحیه ای بالا به مصاف تیم اماراتی میرود که این تیم در بازی نخست خود مقابل نیروی هوایی عراق به برتری دست یافته بود

 

دیدار با الشارجه برای سرمربی و کاپیتان تراکتور داستان متفاوتی دارد چرا که در کارنامه رسول خطیبی و مسعود شجاعی، بازی برای این تیم اماراتی دیده می‌شود. رسول خطیبی یک فصل(07/2006) در الشارجه حضور داشت  و مسعود شجاعی بین سالهای 2006 تا 2008 برای تیم اماراتی به میدان رفت.

 

خطیبی و تراکتور در شرایطی مقابل حریف اماراتی‌شان قرار خواهند گرفت که سرمربی الشارجه یعنی عبدالعزیز العنبری سابقه همبازی بودن با سرمربی و کاپیتان تراکتور را در الشارجه داشته است. العنبری از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ در تیم الشارجه حضور داشت و خطیبی و شجاعی را به خوبی می‌شناسد.

 

هافبک برزیلی غایب بزرگ شارجه مقابل تراکتور

 

تنها غایب اصلی و کلیدی شارجه در بازی با تراکتور ایگور کورونادو هافبک برزیلی است که هنوز نتوانسته به آمادگی کامل برسد و در دوران ریکاوری است. به نظر می رسد این بازیکن برای سومین بازی شارجه در این رقابت ها خواهد رسید.تیم فوتبال تراکتور امشب از ساعت 18 به وقت محلی و 22:30 به وقت تهران در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار