اردشیر مطهری دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح موضوعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعطیلی روز شنبه تاکید کرد که شنبه تعطیل نیست و نباید مردم به این موضوعات توجه کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 13 May 2021

اردشیر مطهری دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به طرح موضوعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعطیلی روز شنبه اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در سال 1390 مصوبه‌ای درباره یک روز تعطیلی پس از عید فطر داشت که برداشت‌های متفاوتی از آن شده است.

 

وی گفت: طبق آخرین مصوبه هیات دولت درباره تعطیلی‌های عید فطر و یکروز بعد از آن، روز شنبه تعطیل نیست لذا به صراحت اعلام می‌کنم که روز شنبه تعطیل نیست و انتشار خبر غلط و دست به دست شدن آن در شبکه‌های اجتماعی نادرست بوده و مربوط به مصوبه دولت قبلی است.

 

مطهری اظهار داشت: مصوبه قوه مقننه تعطیلی عید فطر ۲ روز است، که بر اساس این مصوبه پنجشنبه و جمعه تعطیلات عید فطر محسوب می‌شود.

 

نماینده گرمسار در مجلس افزود: فرقی نمی‌کند که تعطیلات روز عید فطر و روز بعد از آن، وسط هفته یا آخر و یا اول هفته باشد و در هیچ جای قانون نیست که اگر پنجشنبه روز عید فطر بود تعطیلی روز بعد از آن به دلیل تلاقی با روز جمعه به روز شنبه موکول شود لذا شنبه به هیچ وجه تعطیل نیست. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار