فرماندار شهرستان شبستر گفت: تعداد آراء ماخوذه در شهرستان شبستر در انتخابات ریاست جمهوری 52161 رای که بر اساس آمار واجدین شرایط، میزان مشارکت در شهرستان شبستر 51 درصد می باشد.
کد خبر: ۹۷۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 19 June 2021

به گزارش تابناک تبریز، حسین عبداللهی ضمن تبریک و تشکر از مردم فرهیخته و شریف شهرستان بابت خلق حماسه حضور، از کلیه عوامل اجرایی انتخابات، اعضای شورای تامین شهرستان، عوامل انتظامی و امنیتی، بخشداران سه گانه، هیات بازرسی، هیات نظارت و شورای نگهبان و همچنین شهرداران یازده گانه بابت همکاری با کمال افتخار در برگزاری انتخابات در شرایط خاص کرونایی قدردانی کرد و با تشریح آمار انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شبستر اظهار داشت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شبستر ۵۱ درصد بود.

 

وی افزود: از مجموع آراء صحیح شهرستان به ترتیب سید ابراهیم رئیسی ۲۷۷۷۱ رای ، عبدالناصر همتی ۷۰۸۸ رای ، محسن رضایی ۵۹۴۸ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۷۸۱ رای داشتند.

 

عبداللهی گفت: از ۱۱ شهر شهرستان شبستر، تعداد ۹ شهر و از ۷۳ روستا، تعداد ۶۱ روستا حائز برگزاری انتخابات شوراها بودند که شهرهای کوزه کنان و سیس و ۱۲ روستا در سه بخش شهرستان بدلیل انصراف تعدادی از نامزدها فاقد حدنصاب لازم برای برگزاری انتخابات بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار