مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:
با وجود شرایط کرونایی روزانه حدود 300هزار نفر از خدمات اتوبوسرانی استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۷۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 20 June 2021

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: از زمان شیوع کرونا و با توجه به محدودیت های اعمالی با کاهش تعداد مسافران در استفاده از ناوگان مواجه شده ایم به طوریکه روزانه حدود ۳۰۰ هزار نفر مسافر از خدمات اتوبوسرانی استفاده می کنند.

به گزارش تابناک تبریز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:‌ آمار مسافر نسبت به ایام عادی سالهای قبل به تناسب خطوط و مسیر ها ۴۰ الی ۵۰ درصد کاهش داشته است.
ایمان غنی زاده ادامه داد: کاهش تعداد مسافران در بعضی خطوط باعث شده تامین هزینه و نیز سوخت اتوبوس برای راننده در بخش خصوصی مقرون به صرفه نباشد و کاهش درآمد و وجود تورم حاکم در قطعات و لوازم یدکی اتوبوس فشار مضاعفی را بر رانندگان ایجاد کرده است.
او با اشاره به اقدامات مستمر شرکت واحد در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : ۹۸% درصد مسافران از ماسک استفاده می‌کنند و در همه پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر ماسک با قیمت مصوب دولتی که حدود ۱۰۰۰تومان است ارائه می‌شود و ضدعفونی اتوبوس ها نیز به صورت مستمر ادامه دارد.
غنی زاده افزود: به عوامل بازرسی در ایستگاه‌های پرمسافر اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده مسافر نیازمند که امکان تهیه ماسک برایش مقدور نیست حتما ماسک در اختیارش قرار داده شود.
وی خاطرنشان کرد: ما همچنان به ادامه روند استفاده حداکثری مسافران از ماسک تاکید داریم البته علی رغم همه این موضوعات، حساسیت شهروندان درمقایسه با سال قبل نسبت به کرونا کاهش یافته است و فراموش نکنیم استفاده از ماسک در وهله نخست، تضمین کننده حفظ سلامتی خود فرد و در مرحله بعد، تأمین کننده سلامت سایر افراد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :