لیگ برتر هفته بیست و هشتم
مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر سه شنبه شب و به صورت همزمان در شهرهای مختلف آغاز می شود
کد خبر: ۹۷۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 20 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر سه شنبه شب و به صورت همزمان در شهرهای مختلف آغاز می شود. رقابت در صدر و قعر جدول بسیار مهیج و حساس است. در صدر جدول پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی تلاش می کنند.

 سقوط ماشین سازی مسجل شده و از بین ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان و سایپا یک تیم به دسته پایینتر سقوط خواهد کرد.
تراکتور نیز این فصل آنقدر حاشیه داشت که از قهرمانی دور بماند و اندک شانسی برای کسب سهمیه دارد.

تراکتور امروز در اراک به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

این بازی سومین مسابقه دو تیم در این فصل محسوب می شود به جز بازی رفت که با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم تمام شد در بازی حذفی نیز آلومینیوم در مسابقه ای جنجالی به برتری رسید و اکنون تقابل سوم دو تیم در لیگ برتر است. شاگردان منصوریان البته در جام حذفی از گردونه رقابت ها کنار رفته اند و در لیگ برتر هم 2 باخت متوالی داشته اند. تراکتور هم اکنون با فیروز کریمی سرمربی جدیدش مقابل الومینیوم قرار خواهد گرفت. رقابت این دو تیم برای رسیدن به رتبه چهارم لیگ برتر ادامه دارد. تراکتور در حال حاضر 39 امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در رده پنجم است اما آلومینیوم 37 امتیازی است. برنده این مسابقه شانس رسیدنش به رتبه چهارم زیادتر خواهد شد.

 

ماشین سازی - پرسپولیس؛
 

لیگ برتر برای ماشین سازی به اتمام رسیده و این تیم به لیگ یک سقوط کرده و بازی با پرسپولیس هیچ حساسیتی برای این تیم ندارد اما بهترین فرصت برای بازیکنان و سرمربی استقلالی ماشین سازی است تا توانایی هایشان را به رخ بکشند. از زمانی که اکبرپور به ماشین سازی آمده این تیم بازی های خوبی را ارایه کرده و حتی مس رفسنجان را با سه گل شکست داد اما موتور تیم دوم تبریز دیر روشن شد.

 

برای پرسپولیس این مسابقه بسیار ارزشمند است. شاگردان گل محمدی برای تاریخ سازی و به دست آوردن پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر( گلات قهرمانی) باید هر سه مسابقه باقیمانده را با برد پشت سر بگذارند و سه شنبه شب اولین فینال از این سه گانه باقیمانده است.

همه مسابقات به صورت همزمان و از ساعت 21:15 آغاز می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار