استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی، بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۸۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 22 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی، بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.

 

محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود.

 

وی با تأکید بر این‌که همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، افزود: کمیته‌ای تخصصی با مسئولیت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

 

پورمحمدی گفت: همایش پیرغلامان حسینی فرصتی برای معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان درگاه اباعبدالله است و همه باید در برگزاری هرچه بهتر آن همکاری کنند.

در این نشست درخصوص زمان برگزاری این اجلاسیه و نحوه انتخاب و دعوت میهمانان و همچنین همکاری بخش‌های مختلف استان در برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :