کد خبر: ۹۸۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 22 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به وقوع آتش سوزی در کارگاه صافکاری، گفت: در این آتش سوزی قسمتی از یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما طعمه حریق شده بود که آتش نشانان با اقدام به موقع این آتش سوزی را مهار و از سرایت حریق به سایر خودروهای پارک شده در کارگاه پیشگیری کردند.

 

آتش پاد سوم اکبر دشتی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز با گزارش مشاهده آتش و دود داخل کارگاه صافکاری در مسیر دروازه تهران از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ، آتش نشانان همیشه آماده ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری در داخل کارگاه صافکاری واقع در دروازه تهران طعمه حریق شده بود که دود و آتش حاصل از حریق، شهروندان حاضر در محل را جلب توجه و با اطلاع رسانی بموقع این حادثه به سازمان آتش نشانی موجب اعزام سریع آتش نشانان به محل وقوع حادثه شد.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به این‌که روشن ماندن هر گونه لوازم گاز سوز، چراغ نفتی و برقی و .... می تواند عامل بروز آتش سوزی ها باشد، یادآور شد: بی احتیاطی و سهل انگاری عامل اصلی در بروز آتش سوزی محیط های کارگاهی است و از این رو انتظار می‌رود مسولین کارگاه ها آموزش های کافی ایمنی را برای افراد کارگاه برگزار نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار