امام جمعه تبریز گفت: دشمنان تمرکز رسانه‌ای خودشان را بر روی ایران ‌قرار دادند تا کشور را در آستانه جابه‌جایی انتقال دولت دچار التهابات ساختگی قرار دهند تا دولت جدید در شرایط التهاب و آشوب قدرت را در دست بگیرد.
کد خبر: ۹۸۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 23 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان تمرکز رسانه‌ای خودشان را بر ایران ‌قرار دادند تا کشور را در آستانه جابه‌جایی انتقال دولت دچار التهابات ساختگی قرار دهند تا دولت جدید در شرایط التهاب و آشوب قدرت را در دست بگیرد و از همان اول به جای رسیدگی به مشکلات مردم هم و غمش مصروف رفع اعتراض‌ها و التهابات شود.

 

وی افزود: در این میان بدیهی است که دشمنان انقلاب اسلامی مانند مگس بر روی زخم‌های می‌نشیننند که بر اثر غفلت‌ها و بی‌توجهی‌های طولانی و مقطعی مسوولان پدید آمده است.

 

آل‌هاشم گفت: گرانی‌های جامعه، بازار رها شده، قصه پرغصه آب که این روزها در خوزستان نجیب و خوزستان صبور جریان دارد،از این قرار است.

 

امام جمعه تبریز در مورد چرایی التهاب فضای رسانه و مجازی این روزها از سوی دشمنان، چند نکته را یادآور شد و تصریح کرد: اول اینکه دشمن از مشارکت مردم با وجود چندین ماه تبلیغات بر عدم مشارکت مردم بشدت عصبانی است و امیدوار بود که پای صندوق‌های رای نروند و اینکه مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند،طبیعی است دشمن عصبانی است.

 

وی در ادامه به روز شنبه بعد از انتخابات که به شنبه برادری و مهربانی تبدیل شد، اشاره کرد و گفت: مراحل تغییر و تحول دولت در فضای اخلاقی و آرام در حال انجام است و دشمن این امر را نمی‌پسندد.

 

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آرزوهای استکبار در چیدن میوه و ثمره مطلوب از نشست وین بر باد رفته است و اکنون آمریکا و اروپا نگران‌تر از همیشه باید به انتظار سیاست‌ها و اقدامات دولت انقلابی بنشینند، انتظاراتی که از سوی دشمن دیگر هرگز برآورد نخواهد شد.

 

آل‌هاشم گفت: شکل‌گیری کابینه خدمت با روحیه جهادی که از روز اول بنای خودشان را بر کار، ابتکار و پرداختن به اولویت‌ها و توجه به مسائل اصلی مردم قرار داده و شگل‌گیری هماهنگی مطلوب و هم پ‌افزاییی انقلابی در بین قوای سه‌گانه و نیروها و دستگاه‌های دیگر ایران عزیز امید را بر کاهش مشکلات را در یک بازه زمانی معقول بیشتر کرده است و این است که مردم امیدوار به دولت سیزدهم کرده است و دشمن به شدت از این امر عصبانی است.

 

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فرهنگ غدیر را ضامن امنیت در جامعه دانست و اظهار داشت: عید غدیر موجب وحدت مسلمانان است.

 

وی، عید غدیر عید ولایت توصیف کرد و گفت: این عید، عید سیاست و دخالت مردم در امر حکومت و عید مظلومان، مستضعفان و الگوی حکومت اسلامی برای سایر کشورهای اسلامی است.

 

آل‌هاشم یادآور شد: ولایتمداری درس جاودانه غدیر است، از این جهت این عید را هر چقدر زنده نگه داریم در واقع اسلام را زنده نگه داشته‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برگزاری جشن‌های بزرگ و باشکوه در این عید گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و انجام سایر نکات بهداشتی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از همراهی هیات‌های عزاداری حسینی برگزار مراسم باشکوه مذهبی گفت: هیئات عزاداری توجه کنند تا روز مباهله به هیچ وجه عزاداری محرم برگزار نشود همانطور که در طول چند سال گذشته همچنین بوده است.

 

امام جمعه تبریز با تاکید بر شناخت بیشتر جوانان نسبت به معارف واقعه غدیر، یادآور شد: واقعه غدیر نقش بسیار سرنوشت‌ساز در تعیین مسیر آینده اسلام داشت و این واقعه مهم‌ترین ماموریت دوران رسالت پیامبر اکرم (ص) بود که به جا آورد، ماموریتی که انجام آن به منزله پیام رسالت بود.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار