شهردار تبریز گفت: راه‌اندازی سامانه شفافیت نارضایتی شهروندان و سوءاستفاده‌های احتمالی را رفع کرده و منابع درآمدی شهرداری را ساماندهی و بیشتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 25 July 2021

ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای شفافیت امور، در تاریخ شهرداری ماندگار خواهد بود و خوشحالیم اعضای شورای شهر و مدیران شهری نیز در این راه همراه و حامی شهرداری بودند.
او افزود: برخی چک‌ها در سیستم دستی درآمدها ناپدید و یا در موعد مقرر وصول نمی‌شد که با راه‌اندازی سامانه شفافیت تمامی اسناد ساماندهی شده است.
شهردار تبریز با اشاره به مقاومت‌ها در برابر راه‌اندازی سامانه شفافیت تصریح کرد: این سامانه مخالفان زیادی دارد که هم اکنون به هر بهانه‌ای شورای شهر و شهرداری را تخریب می‌کنند.
او اضافه کرد: این افراد قطعا به دنبال عدم فعالیت این سامانه‌ها خواهند بود ولی مطمئنم که شورای بعدی شهر حافظ این سامانه‌ها و ادامه دهنده این روند خواهند بود.
ایرج شهین‌باهر با اشاره به فعالیت جدی شورای و شهرداری تا آخرین روز کاری خاطرنشان کرد: یادمان نخواهد رفت شورا و شهرداری را در چه شرایط و وضعیتی تحویل گرفتیم.
او یادآور شد: ۲ سال اول فعالیت، بدهی های شهرداری را تسویه کردیم، چرا که تا پولی به حساب شهرداری واریز می‌شد، خودکار خرج بدهی‌های گذشته می‌شد.
شهردار تبریز ابراز داشت: در دو سال آخر مدیریت فعلی شهری، از پرداخت بدهی ها فارغ شده و اقدام به طراحی، احداث و افتتاح پروژه‌های شهری کرده‌ایم و بر همین اساس در این روزهای پایانی شاهد ترافیک در افتتاح پروژه ها هستیم.
او عنوان کرد: از جمله پروژه های آماده افتتاح، تلاش داریم فضای سبز پارک باغشمال را در فاز اول بهره برداری کنیم.
ایرج شهین‌باهر تأکید کرد: هرچند فرایند تحویل پادگان ارتش ۲۵ سال طول کشید، ولی در دوره فعلی مدیریت شهری و در کوتاه‌ترین زمان شاهد ساماندهی و افتتاح فاز اول پارک باغ شمال هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار