شهردار تبریز گفت: مشکلات بافت های فرسوده مضاعف بوده و حق دارند که از خدمات شهری بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 19 July 2021

به گزارش تابناک تبریز،ایرج شهین باهر عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه ۴ اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح چهل و نهمین پارک در دوره پنجم مدیریت شهری هستیم و در راستای سیاست های شورا، تلاش می کنیم این تعداد را تا پایان دوره به ۶۰ برسانیم.

او ادامه داد: چیزی که در دور پنجم مدیریت شهری تبریز اتفاق افتاد، تحقق عینی توزیع عادلانه خدمات بود، به طوری که عمده پارک ها را در مناطق کم برخوردار احداث کردیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: بر خلاف تصور برخی ها که فکر می کنند مشکلات فقط در حاشیه شهر است، اما در واقع در بافت های فرسوده مشکلات مضاعف است و شهروندان این مناطق حق دارند که از خدمات شهری بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در دوره فعلی مدیریت شهری برنامه ریزی برای مناطق دارای بافت های فرسوده احداث پارک و اجرای طرح های مسیرگشایی بود که اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یافت و هزینه شد.

او افزود: به عنوان مثال منطقه ۴ از جمله مناطقی است که از زیرساخت های لازم و کافی برای هدایت آب های سطحی برخوردار نبود و در این راستا به احداث و توسعه کانال در این منطقه توجه ویژه شد، به طوریکه در بارش های اخیر، کانال ها کارکرد موفقی داشت و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نشد.

ایرج شهین باهر گفت: ما در این دوره به دنبال اجرای پروژه های ویترینی نبوده ایم و پول مردم را برای رفع نیازهای اصلی مردم هزینه کردیم. سه سال اول خدمت صرف پرداخت بدهی ها و ساماندهی حوزه های مختلف شهرداری بودیم‌ و اکنون هم شهر و هم شهرداری در آرامش است و به رغم افزایش ۳۰۰ درصدی مصالح، پروژه های خوبی و با سرعت اجرا می شود.

شهردار تبریز یادآور شد: در دوره فعلی مدیریت شهری پروژه ها بر اساس اهمیت و نسبت به نیازهای مناطق اولویت بندی و اجرا شده است و امیدواریم در شورای ششم نیز شاهد آبادانی و توسعه و رضایتمندی بیش از پیش شهروندان باشیم.

وی ثبات مدیریتی را یکی از رازهای موفقیت دوره پنجم شورا و شهرداری خواند و از تلاش های شهردار منطقه ۴ قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :