مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه از کاهش ۵۰ درصدی مسافران اتوبوس‌های شهری در ایام کرونایی خبر داد که موجب کاهش درآمدهای این شرکت شده است.
کد خبر: ۹۹۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 13 September 2021

به گزارش تابناک تبریز، ایمان غنی‌زاده در آیین تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری اظهار کرد: در شرایط کرونایی با ۲۵۳ راننده فعال و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کرده و روزانه ۲۵۴ هزار نفر مسافر جابه‌جا می‌کنیم.

 

وی افزود: کم‌درآمدی شرکت و بخش خصوصی و فرسودگی اتوبوس‌ها و عدم توانایی برای خرید اتوبوس، عمده مشکلات ما است که به‌رغم تلاش و بازدید از ۱۱ کارخانه تولید اتوبوس، نتوانستیم در بحث نوسازی موفق عمل کنیم.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: سال گذشته قرارداد خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس را با ایران‌خودرودیزل عقد کردیم که ۱۲ دستگاه آن به خطوط شهری اضافه شده و سه دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

 

وی با اشاره به محدودیت‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ایام پساکرونا اضافه کرد: اگر ویروس کرونا مهار شود ما با کمبود اتوبوس مواجه خواهیم شد و نیازمند این هستیم که با کمک و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دولت محترم انقلابی، بتوانیم در پساکرونا با در اختیار داشتن اتوبوس های جدید، به شهروندان خدمت کنیم.

 

غنی‌زاده تصریح کرد: شهر تبریز یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت دارد که به نسبت‌ آن، ما باید ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس داشته باشیم.

 

وی با اشاره به حمایت‌های کرونایی از بخش خصوصی اعلام کرد: ۷.۵ میلیارد تومان از آغاز شیوع کرونا به بخش خصوصی کمک کردیم تا لغو قرارداد نکنند.

 

غنی‌زاده تأکید کرد: از مجموعه همکاران شرکت واحد اتوبوسرانی که با تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و شرایط کرونایی توانستیم اتوبوس‌های شهری را حفظ و به تداوم فعالیت آن‌ها کمک کنیم، تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :