میزبانی اصفهان از فعالان کالاهای بهداشتی و خدمات ازدواج

گشایش نمایشگاه های بهداشتی و تسهیلات ازدواج

دو نمایشگاه تخصصی صنعت آرایشی بهداشتی و تشریفات و تسهیلات ازدواج در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 13 December 2021

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و شوینده‌ها و پنجمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج، همزمان، میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه است.
نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و شوینده‌ها در حالی برگزار می‌شود که ۳۲ شرکت از پنج استان اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، البرز و خراسان رضوی در آن حضور دارند.
این نمایشگاه، ۳۲۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده و تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، بازرگانان و فعالانِ حوزه‌های مرتبط با محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده‌ها، کالاها، محصولات و خدمات خود را در دید عموم قرار داده است.
در کنار این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج برپا می‌شود که ۵۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده و فعالانی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، قم و البرز در آن حضور دارند.
در این نمایشگاه، آتلیه‌ها، تالارها، سالن‌های زیبایی، ارائه کنندگان خدمات تشریفات، موسسات آموزشی، عرضه‌کنندگان کالای خواب و تولیدکنندگان و فروشندگان مبلمان و لوستر به عرضه توانمندی‌های خود می‌پردازند.
نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و شوینده‌ها و پنجمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج از ساعت ۱۰ تا ۱۸ تا ۲۶ آذر در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار