ناکارآمدی یکی از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی در کشور است

استاندار مرکزی گفت: یکی از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی ناشی از مقوله کلان و ابرمسئله بزرگ ناکارآمدی در کشور است که در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می‌گیرد و در راس آن بروکراسی و دیوان سالاری مفرط است که پیشینه بلندی دارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 19 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست معارفه و تکریم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: این پدیده موجب شده تا هم افزایی کاملی که مجموعه‌ها باید داشته باشند، انجام نشود یا مراتبی از فعالیت‌ها موازی و یا هم پوشانی شوند.
وی یادآورشد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با عملکرد درخشان و کارآمد سرآمد دستگاه‌ها و سازمان‌هایی است که در امر محرومیت‌زدایی خدمت رسانی دارند.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار حضرت امام راحل است و اکنون نهادهای متعددی در حوزه محرومیت زدایی فعال هستند و نهادهای متعدد غیردولتی و بخش‌های مردمی در حوزه محرومیت زدایی فعالیت دارند که حجم گسترده‌ای را ترسیم می‌کنند.
استاندار مرکزی گفت: با حضور این بخش‌ها حرکت خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی صورت گرفته اما واقعیت این است که هنوز بعد از چند دهه محرومیت به طور کامل پایان نپذیرفته و هنوز بخش‌های متعددی در همین استان مرکزی دست به گریبان موضوعات و شاخه‌های متعددی از محرومیت از جمله در بخش مسکن هستند.
وی توضیح داد: استانداری مرکزی هفته گذشته ستاد مرکزی هماهنگی و هدایت طرح‌های محرومیت زدایی را تشکیل داد البته نه فقط تشکیل ستاد، بلکه ستاد قرارگاهی، تا بتوانی هم افزایی موثر در بخش دولتی، همگام با حوزه‌های عمومی و غیردولتی را ایجاد کرد و یکی از نیروهای توانمند دعوت به همکاری شده و اختیارات استانداری به این ستاد تفویض تا بتواند با همه دستگاه‌ها همراه باشد.
مخلص الائمه افزود: این مهم باعث خواهد شد سرعت و شتاب در امر محرومیت زدایی استان به وجود آید و دستگاه‌های مرتبط استان مرکزی که یکی از این مجموعه‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی هم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت نام امام خمینی(ره) و توجه مقام معظم رهبری به عنوان نهاد متولی مسکن محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی فعالیت دارد.
علی عسگری افزود: با روحیه جهادی، تلاش در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی، امیدواریم مقاوم سازی روستایی در سال ۱۴۱۰ با تلاش مضاعف محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار