۲۲ بهمن، نمایش پیروزی ملتی خداباور بر طاغوت و استبداد

استاندار یزد: انقلاب اسلامی انفجاری از نور و رحمانیت برای آزادی خواهان و مظلومان جهان و روییدن درخت ایستادگی و مقاومت در برابر قلدرمابان تاریخ بود.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 11 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در پیامی فرارسیدن جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در تاریخ معاصر ایران عزیز اسلامی، بی تردید یوم الله ۲۲ بهمن ماه، اوج نمایش پیروزی ملتی شجاع و خدا باور بر علیه طاغوت و استبداد است که پرچم عزت، اقتدار و افتخار را بر فراز داشته و رخت ذلت بار ستم، خودکامگی و وابستگی را از پیکر ایران عزیز اسلامی بیرون می‌کند.


وی افزود: نقش بی بدیل همبستگی و اتحاد مردم بر سر آرمان‌های الهی و متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و خدامحوری و ولایت مداری ملت بزرگ ایران، منجر به پیروزی قیامی گردید که انفجاری از نور و رحمانیت برای آزادی خواهان و مظلومان جهان و روییدن درخت ایستادگی و مقاومت در برابر قلدرمابان تاریخ بود.


استاندار یزد تصریح کرد: مردم دلاور ایران اسلامی به رغم محدودیت‌هایی که برای حفاظت و صیانت از سلامت عمومی در برابر بیماری منحوس کرونا اعمال شده است، با حضوری فراگیر در راهپیمایی خودرویی و موتوری، بار دیگر پرچم افتخار استقلال و آزادی را در سراسر میهن عزیز اسلامی به اهتزاز در خواهند آورد.


مهران فاطمی اظهار داشت: اینجانب با تبریک فرا رسیدن جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن ماه و اعیاد مبارک ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید محراب دیارمان حضرت آیت الله صدوقی (ره)، صحت و سلامتی و توفیق روز افزون همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار