استاندار تهران: باید اولویتها را برای خدمت به مردم در نظر گرفت

استاندار تهران گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات باید اولویتها را در نظر گرفت و توجه کرد که جبهه های خدمت رسانی به مردم گسترده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری روز جمعه در آیین تودیع ابوالقاسم مهری فرماندار سابق فیروز کوه و معارفه محمد حیدری منش سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: کشور در شرایطی است که باید مسیر، مسئله، ظرفیت را با انتخاب درست تعیین کرد و با توجه به محدودیت منابع باید حرکت ها حساب شده باشد.

وی با تاکید بر خدمت خالصانه مسئولان، توضیح داد: خدمات رسانی باید خالصانه و در راه رضای خدا باشد، خدمت خالصانه عزتمندی از طرف خدا را به همراه دارد.

استاندار با تقدیر از خدمات ارزشمندی ابوالقاسم مهری در طی دو دوره تصدی مسئولیت، توضیح داد: محمدی حیدری منش از فرزندان بومی شهرستان فیروز کوه، نیروی جهادی است، دولت سیزدهم در مسیر جوانگرایی حرکت می کند  و از مسئولان جوان توقع خدمات رسانی بهتر و بیشتر دارد.

منصوری ادامه داد: همه ما مکلف به کارسازی در کشور هستیم و بدنه بخشداری و فرمانداری در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال است و مسئولان جوان باید حساسیت ها کار را بیشتر درک کرده و در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم باشند .

استاندار تهران با تاکید بر خدمات رسانی مستمر به مردم توسط مسئولان  گفت: کارسازی برای کار مردم را به برگزاری جلسات موکول نکنید، هر تماس تلفنی و هردرخواست را به موقع  و در اسرع وقت انجام بدهید و درب اطاق خود را به روی مردم باز بگذارید.

منصوری با اشاره به نقش کلیدی مساجد در زمان دولت  سیزدهم، توضیح داد: روز جمعه را در محل برگزاری نماز جمعه برای این آیین انتخاب کردیم تا بگوییم جمعه برای مسئولات تعطیل نیست و استراحت به معنای آنچه برای مردم مستحق باشد برای مسئولان حرام است.

وی ادامه داد: نماز جمعه را انتخاب کردیم که تاکید کنیم نماز جمعه عبادی سیاسی است و تشریفاتی نیست و مسجد یکی از ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی است و فرماندار و بخشدار و مسولان باید مناسبات خود را در مسجد برگزار کنند.

استاندار تهران گفت: دولت آقای رئیسی مشهور، مزین و مفتخر به دولت مردمی است  این سیاست گذاری یک رویه است، باید بین مردم باشیم و صحبتهای آنها را بی واسطه بشنویم.

منصوری تاکید کرد: مدارا وملاطفت با مردم و مردم داری  باید مشق مسئولان باشد،کشور را با تنها پول نمی توان اداره کرد، مردم داری مسئولان آبروی نظام است و به حفظ سرمایه اجتماعی کمک می کند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار