700 طرح به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود

به مناسبت هفته دولت بیش از ۷۰۰ طرح در فارس به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۱۰۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 22 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون عمرانی استانداری فارس در جلسه شورای اداری استان گفت: این طرح ها که عمدتا عمرانی هستند در زمینه آب رسانی ، برق رسانی،اموزش،ورزش و جوانان و سایر حوزه های خدماتی است .
رضایی گفت : همزمان با بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت بیش از ۷۵ طرح با اعتبار ۵هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هم کلنگ زنی می شود.
استاندار فارس هم ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را یکی از مقاطع بسیار مهم در موضوع جهاد تبیین در فارسکرد و گفت: باید مسئولان در این هفته تلاش های یک سال گذشته را به طور واقعی و تمام و کمال به مردم ارائه دهند تا امید در جامعه جاری شود .
سلیمانیه بر اتمام پروژه های عمرانی تاکید کردو گفت : باید طرح هایی در این هفته به بهره برداری برسد که تکمیل و قابل بهره برداری باشد.
وی در خصوص کلنگ زنی ها هم تاکید کرد: طرح هایی کلنگ زنی شود که اعتبارات آن مشخص و تامین شده باشد.
وی بر اهتمام مسوولان دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای تکمیل طرح هایی که سالهاست به دلیل اختلافات دستگاهی متوقف مانده نیز تاکید کرد و گفت باید پروژه های مزمن شده و نیمه تمام با همدلی دستگاههای محل اختلاف تکمیل شود.
اتمام ساماندهی معتادان متجاهر تا پایان شهریور، صیانت از جمعیت، حفظ دستاوردهای فارس در عفاف و حجاب، مقابله با گران فروشی، نظارت دراجرای مصوبات قانونی حوزه مسکن و اجاره بها، احیای مساجد و نماز خانه های ادارات محلات و بین راهی و توجه به واکسیناسیون کرونا از دیگر تاکیدات استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار