تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات تا پایان سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از تمدید طرح شناور سازی ساعات کاری ادارات استان تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 20 December 2022

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در حاشیه نشست شورای ترافیک استان گفت: باتوجه به ارائه گزارش درخصوص تأثی v طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات مقرر شد این طرح تا پایان سال تمدید شود.

مهران زینلیان با اشاره آخرین گزارش پلیس راهور استان در خصوص افزایش تصادفات جرحی و فوتی افزود: باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیمات لازم اتخاذ شد و نقش محوری صداوسیما درخصوص فرهنگ سازی پیشگیری از تصادفات مورد تأکید قرار گرفت.

وی گفت: مقرر شده مواردی که در شورای ترافیک مطرح می‌شود با برنامه زمان بندی خاص و مشخص در جلسات آینده پیگیری و کنترل سرعت در بزرگراه‌ها اجرا و پیامک جریمه برای افراد خاطی ارسال شود.

زینلیان با اشاره به تصویب توقفگاه کامیون‌ها در محور ورودی شمال شهر افزود: با اجرایی شدن این طرح از ورود انواع کامیون به داخل شهر جلوگیری می‌شود و رانندگان در توقف گاه مربوطه در شمال شهر می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: درخصوص دسترسی‌های محلی غرب استان، محلات منطقه ۱۳ و ۱۹ و نحوه اتصال آن نظرات دستگاه‌ها ارائه و مقرر شد بازدید مشترکی در این مورد انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار