تسلیت مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 03 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با پیروی از فرامین الهی فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

14 خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم ارتحال معمار کبیر انقلاب است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی با تأسی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی، سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.

میثم معافی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار