مديرکل فرودگاه‌هاي خراسان‌رضوي تاکید کرد؛

عدم فروش بليت سفر اربعين در فرودگاه مشهد

مديرکل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌رضوي بر عدم فروش بليت‌هاي سفر اربعين‌حسيني در داخل فرودگاه بين‌المللي شهيد‌ هاشمي‌نژاد مشهدمقدس تاکيد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 13 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمود امانی‌بنی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین از هفته‌های گذشته در فرودگاه‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد علاوه بر هماهنگی پروازهای استانی به عتبات، هماهنگی برای پروازهای فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه رویکرد امسال فرودگاه‌های استان در تقویت پروازهای اربعین، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است، افزود: درحال حاضر روزانه حدود ۲۴ پرواز رفت و برگشت مشهد- نجف در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد دایر است که این تعداد در ایام اربعین افزایش پیدا می‌کند.

امانی‌بنی ضمن بیان این مطلب که قیمت بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ۹.۵ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: شهروندان و زائران توجه داشته باشند که در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش بلیت صرفاً از طریق شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد آغاز می شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش فرودگاه‌های استان خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار