افتتاح توسعه فیبر نوری تمام شهرستان‌های گلستان با حضور رئیس جمهور

استاندار گلستان گفت: طرح ملی فیبررسانی به منازل و مناطق مورد نظر در همه شهرهای استان با 8 هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال توسط یک‌ شرکت پیمانکار بومی به سرانجام رسیده و در سفر رییس جمهور به گلستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 04 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که در توسعه استان گلستان موثر است، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، اینترنت پرسرعت و بهره مندی از امکانات و دانش روز است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف و چشم‌انداز‌های ما در استان گلستان تبدیل شدن استان به گلستان هوشمند است و ابزار این هوشمند شدن توسعه شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت فیبر نوری است.

استاندار گلستان بیان کرد: خوشبختانه با تلاش دولت و مشارکت بخش خصوصی، توسعه شبکه فیبر نوری در تمامی شهرستان‌های استان اجرا شده و این پروژه با حضور رئیس جمهور در گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

زنگانه با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده منطقه آزاد و شهرک هزار هکتاری و پایانه مرزی و شهر‌های تازه تاسیس باید هوشمندسازی شوند، گفت: اجرای توسعه شبکه فیبر نوری در تمام شهرستان‌های استان با ۸ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال توسط یک شرکت پیمانکار بومی به سرانجام رسیده است.

وی تاکید کرد: نگاه ما بر این است بتوانیم با بهره‌گیری از توان نیرو‌های داخلی به ویژه نیرو‌ها و شرکت‌های داخل استان گلستان اقدامات بزرگی را انجام دهیم که اجرای فیبر نوری در کل استان نمونه‌ای از این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار