اخبار کامل انتظامی مازندران

کد خبر: ۱۱۷۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 10 August 2024
اخبار کامل انتظامی مازندران
 
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران تقدیم حضور می گردد.
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
پيام تبريک فرمانده انتظامي استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار
 
فرمانده انتظامي استان مازندران در پيامي با تبريک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران با بينش و آگاهي تمام که لازمه اصلي اين شغل پراهميت است، فراغ بال، آسودگي فکري و امنيت رواني را به جامعه هديه مي‌کنند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس در متن اين پيام آمده است :
 
ایجاد امنیت، مقوله ای تبلیغاتی ولسانی نیست، بلکه وجود امنیت را باید مردم احساس کنند.                                                                                                                                                            “مقام معظم رهبري مدظله العالي”
 
جامعه اي توسعه يافته تلقي مي شود که بتواند در کنار شاخصه هاي اقتصادي، اجتماعي، سياسي و .... بر معيار آگاهي بخشي عمومي نيز تاکيد ورزد،  از اين رو رسانه ها يکي از مهمترين ابزارهاي اطلاع رساني و شفافيت بخشي در جامعه هستند و روز خبرنگار، فرصتي ارزشمند و گرانبهاست براي پاسداشت مقام شامخ تمامي انسان هاي فرهيخته که در راه روشنگري و آگاهي بخشي جامعه جان خود را تقديم انقلاب کردند.
 
 سلام و درود خداوند بر تمامي خبرنگاران شهيد که قلم را سلاح خويش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادي و مقابله با ظلم وجور قدرت هاي سلطه گر جهاني قرار دادند و در اين راه پرافتخار به لقاء محبوب رسيدند .
 
 بي شک خبرنگاران که نقش انکارناپذيري دربرقراري امنيت و آرامش جامعه دارند؛ چشم، گوش، زبان و همراهان و همکاران صديق ما در انجام ماموريت هايمان هستند و گاه اين رسالتِ خطيرِ خبرنگاري با اقدامات انتظامي- امنيتي پيوند خورده و در هم تنيده مي‌شود.
 
خبرنگاران ما با بينش و آگاهي که لازمه اصلي اين  شغل پر اهميتِ است، فراغ بال، آسودگي فکري و امنيت رواني را به جامعه هديه مي‌کنند و اينگونه است که تاب‌آوري اجتماعي و آستانه تحمل شهروندان ارتقا مي‌يابد.
 
فرماندهي انتظامي استان مازندران با گرامي داشت روز خبرنگار که با قبول مسئوليت و نگاشتن حقايق، پرچم  اميد، رشد و توسعه را در جامعه برافراشته اند به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده، توفيق همگان را از درگاه خداي متعال خواهانيم .
 
 
فرمانده انتظامي استان مازندران
 
سرنيپ دوم ستادحسن مفخمي شهرستاني
 
-----------------------------------------------
 
خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند
 
معاون فرهنگي و اجتماعي استان مازندران ضمن تبريک به مناسبت در پيش بودن روز خبرنگار با اشاره به اهميت رسانه در جهت دهي افکار عمومي خبرنگاران را افسران عرصه جنگ نرم دانست.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مسعود تقديسي" در پيامي فرا رسيدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رساني تبريک گفت.
 
در اين پيام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
" ن والقلم و مايسطرون"
 
سلام بر قلم هايي که صفحه ها را براي جاودانگي اخلاق مداري، درستکاري، حق گويي و دوري از غرورهاي کاذب و هواهاي نفساني جولانگاه حقيقت مي کنند.
 
سلام بر قلم هايي که مجاهدانه در کارزار پيچيده فرهنگ براي شناخت صراط مستقيم از گمراهي مي خروشند تا با ناکام کردن اهريمنان کوردل، آسايش خيال و راحتي جان را براي مردمان سرزمين خود به ارمغان بياورند.
 
در عصري که دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پس از ناکامي در ميادين نبرد مستقيم با پيشرفته ترين امکانات وارد عرصه جنگ نرم شده اند، تا با دروغ پردازي ها، شايعه پراکني ها و هجوم اطلاعات نادرست و يا غلط  آميخته به درست در پي آن بوده تا موجبات اغفال و سردرگمي مردمان ايران عزيزمان را فراهم کنند، خبرنگاران به عنوان افسران ميدان جنگ نرم با روايتگري صحيح ، تحليل هاي بجا، مناسب، شفاف سازي حقايق و اطلاع رساني به موقع وارد ميدان شده و موجبات رهايي و نجات انسان ها از گمراهي و سره از ناسره را فراهم کرده تا آرامش خاطر و راحتي جان را براي هموطنان عزيزمان به ارمغان بياورند.
 
يقينا اذهان از برآورد پيشگيري از خسارات احتمالي ناشي از اقدامات شما افسران جنگ نرم قاصر بوده و هيچ قلمي توانايي بيان ارزش اقدامات شما عزيزان در هجمه هاي رسانه اي دشمن در مرحله جنگ نرم را ندارد.
 
لذا ضمن عرض دست مريزاد و خسته نباشيد، خدمت شما افسران جنگ نرم و تبريک به مناسبت در پيش بودن روز خبرنگار از درگاه ايزد متعال براي شما شادکامي، سلامتي و بهروزي در ظل توجهات حضرت وليعصر عجل الله تعالي فرجه الشريف و موفقيت در عرصه رسانه تحت زعامت ولي امر مسلمين حضرت آيت الله  العظمي الامام خامنه اي "مدالظله العالي" مسالت کرده، دوام توفيقات روز افزون برايتان در خدمت
 
به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را آرزومندم.
 
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران.
 
سرهنگ مسعود تقديسي
 
-----------------------------------------------
 
تغيير تاريخ اعزام مشمولان پايه خدمتي شهريور ماه 1403 استان مازندران
 
معاون وظيفه عمومي استان مازندران از تغيير تاريخ اعزام مشمولان پايه خدمتي شهريور ماه 1403استان خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" محمدرضا کريم پور" با اعلام اين خبر، بيان داشت: با عنايت به همزماني تاريخ اعزام يکم شهريورماه با مراسم جهاني اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و عدم امکان به کارگيري ظرفيت هاي ترابري کشور و نيروهاي مسلح براي اعزام مشمولان مذکور، شروع دوره آموزش رزم مقدماتي شهريور ماه در روز شنبه مورخ 17 شهريورماه انجام خواهد شد.
 
وي تصريح کرد:  توزيع نيروي مشمولان پايه خدمتي مذکور به موقع انجام خواهد شد، لذا کليه درخواست هاي مربوطه ( از قبيل تمديد ، تعجيل ، تغيير کد ، تعيين ساعت ، نوع عزيمت و ساير موارد ) برابر روال قبلي ساير پايه خدمتي هاي گذشته صورت خواهد گرفت.
 
-----------------------------------------------
 
آزادسازي 3000 متر مربع از اراضي کشاورزي در عباس آباد 
 
جانشين انتظامي استان مازندران از آزاد سازي 3000متر مربع از اراضي کشورزي در شهرستان عباس آباد که بدون مدارک قانوني تغيير کاربري داده شده بودند، خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار سيد موسي حسيني در تشريح اين خبر بيان داشت : ماموران انتظامي درپي دريافت خبري مبني بر تغيير کاربري غير قانوني اراضي کشاورزي به صورت مسکوني و يا تجاري در يکي از روستاي هاي شهرستان عباس آباد، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وي از شناسايي 3000 متر مربع از اراضي کشاورزي با تغيير کاربري غير قانوني خبر داد و تصريح کرد : ماموران انتظامي به اتفاق کارشناسان اداره جهاد کشاورزي پس از هماهنگي قضايي با تخريب ديوارکشي اراضي، اين زمين ها را مجددا به چرخه کشت و زرع بازگرداندند.
 
جانشين انتظامي استان در پايان قيمت اراضي آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان 300ميليارد ريال برآورد کرد و اذعان داشت : ماموران در اين زمينه پرونده اي تشکيل و به مرجع قضايي ارسال کردند.
 
-----------------------------------------------
 
کشف 2 هزار ليتر سوخت قاچاق در"آمل" 
 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 2 هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده هاي نفتي در اين شهرستان خبر داد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجيد باقري" در تشريح اين خبر ، بيان داشت: ماموران پاسگاه انتظامي بخش "لاريجان" در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي "هراز" به يک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسي بيشتر خودرو را متوقف کردند.
 
وي عنوان داشت: ماموران در بازرسي از خودروي موصوف، 2 هزار ليتر سوخت قاچاق که بدون مجوز و خارج از شبکه توزيع فرآورده هاي نفتي بوده است را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، افزود: در اين خصوص خودرو به همراه محموله قاچاق توقيف و متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
سرهنگ باقري خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در اين امر هر گونه اخبار و اطلاعاتي از فعاليت قاچاقچيان دارند، از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.
 
-----------------------------------------------
 
کشف موتورسنگين قاچاق در جويبار 
 
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از کشف يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد . 
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ"عبداله اکبري" در تشريح اين خبر، گفت: درپي کسب خبري مبني بر تردد يک دستگاه موتورسيکلت 1300 سي سي قاچاق در شهرستان جويبار، موضوع در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه  و پس از هماهنگي هاي قضائي موتورسيکلت متهم که فاقد شماره بدنه و موتور مخدوش بوده در منزل متهم توقيف گرديد .
 
سرهنگ اکبري، تصريح کرد: وي ارزش موتورسيکلت کشف شده را بالغ بر 4 ميليارد ريال عنوان کرد و متهم نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .
 
فرمانده انتظامي جويبار با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت کشور است،از مردم خواست: براي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي هرگونه اطلاعات و اخباري را در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند .
 
-----------------------------------------------
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار