دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی بوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به نفس و خودباوری بوده است، خاطرنشان کرد: پیشکوستان دفاع مقدس در ادامه راه شهدا برای کادرسازی و سربازی امام زمان(ع) با کار فرهنگی، رونق مساجد و فرهنگسازی در حوزه ایثار و شهادت، بیش از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ 23 September 2024

دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی بوده است

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار شامگاه یکشنبه در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام، اظهار کرد: پیشکوستان دفاع مقدس به عنوان همرزمان شهدا، ماندند که پاسدار خون و راه شهدا باشند، شهدایی که بالاترین جایگاه را در نزد خداوند متعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه لبیک به امامین انقلاب، حضور در دفاع مقدس و نقش آفرینی برای ادامه راه شهدا توفیق بزرگی است که نصیب پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس شده است، ابراز کرد: حفاظت و حراست از این نعمت و توفیق بزرگ نیز تلاش و همت بالایی می‌خواهد که امروز پیشکسوتان دفاع مقدس برای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت همواره پای کار بوده‌اند.

امام جمعه ایلام رزمندگان دوران دفاع مقدس با اخلاص و توسل به خدا و ائمه اطهار(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، ابراز کرد: این نعمت بزرگی که خداوند به جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مجاهدان فی سبیل الله ارزانی داشته، جایگاه شهدا است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه سنت الهی بر این است که انسان متناسب با سختی‌هایی که در دنیا متحمل می‌شود، ارتقاء پیدا می‌کند، افزود: هر چه ایمان انسان بالاتر و بیشتر می‌شود، آزمون الهی نیز برای کسب مقامات و درجات بالاتر معنوی بیشتر و سخت‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌ای بزرگ خداوند متعال به جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارزانی داشته است که با هیچ چیز دیگری در دنیا قالب مقایسه نیست، یادآور شد: برای نگهداری از این سرمایه باید با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نگهداری و حفاظت شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به نفس و خودباوری بوده است، خاطرنشان کرد: پیشکوستان دفاع مقدس در ادامه راه شهدا برای کادرسازی و سربازی امام زمان(ع) با کار فرهنگی، رونق مساجد و فرهنگسازی در حوزه ایثار و شهادت، بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه آثار مجاهدت و تلاش رزمندگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس را امروز در جبهه مقاومت و ایستادگی مردم غزه می‌بینیم، ابراز کرد: دشمنان نظام و اسلام امروز به دنبال این هستند که فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه اسلامی کمرنگ شود و رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار