قاچاقچیان کفش های چینی در ایلام به بیش از 65 میلیون ریال جریمه محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکومیت قاچاقچیان کفش های چینی در این استان به پرداخت 65 میلیون و 742 هزار و 40 ریال جریمه در حق صندوق دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 27 March 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکومیت قاچاقچیان کفش های چینی در این استان به پرداخت 65 میلیون و 742 هزار و 40 ریال جریمه در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوندگفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهران در آخرین روزهای اسفند سال گذشته در جاده بخش محسن آب این شهرستان به یک دستگاه مینی بوس مشکوک شد و پس از متوقف کردن و بازرسی خودرو، تعداد زیادی کفش ساخت کشور چین که به صورت قاچاق در این خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.
وی افزود: این محموله بدون رعایت نظامات گمرکی از بندر گناوه وارد کشور شده و در حال انتقال به مقصد استان کرمانشاه بود که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان مهران توقیف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 14 نفر در جریان توقیف این خودرو مینی بوس دستگیر شدند که یک نفر پس از ارائه مدارک مستند حکم برائت گرفت و 10 نفر دیگر نیز با عنایت به مقدار و ارزش کالای مکشوفه به ضبط کالا محکوم شدند.
بیرانوند تاکید کرد: سه نفر از متهمان نیز بنا بر رای صادره از سوی شعبه صادر کننده علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت 65 میلیون و 742 هزار و 40 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند.
وی اضافه کرد: مبلغ محکومیت صادر شده از سوی متهمان وصول شده و این افراد پس از اخذ وثیقه لازم آزاد شدند./ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار