تمجيد حامي دولت از استاندار خراسان رضوي:

خراسان رضوی خانه امن پایداری بوده و هست

رئيس شوراي حاميان دولت با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی خانه امن پایداری بوده و هست، عنوان کرد: باید قبول کنیم که استاندار تحت فشارهایی است، برخی در رابطه با تغییرات استان نسبت به وی انتقاد داشتند که باید توجه داشته باشیم از 28 شهرستان خراسان رضوی فرمانداران 22 شهرستان تغییر کرده اند و 6 فرماندار دیگر نیز با رضایت مسئولین ستادهای وقت دکتر روحانی ماندگار شدند.
کد خبر: ۲۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 07 April 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد حسن ساقی با گله‌مندي از برخی اظهارنظرها در خصوص تغییر استاندار خراسان رضوی گفت : در استان خراسان رضوی بعد از پیروزی دولت با فاصله هشت ماه استاندار جدید معرفی شد و استاندار نیز از وقتی که آمده مطابق با خط و ربط دولت عمل کرده است.
همچنين افزود: این اظهارات عجولانه بوده، چرا که تعویض استاندار زیرساخت و برنامه‌ریزی‌های زیادی می‌خواهد.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی خانه امن پایداری بوده و هست و باید قبول کنیم که استاندار تحت فشارهایی است. برخی در رابطه با تغییرات استان نسبت به وی انتقاد داشتند که باید توجه داشته باشیم از  28  شهرستان خراسان رضوی فرمانداران 22 شهرستان تغییر کرده‌اند و 6 فرماندار دیگر نیز با رضایت مسئولین ستادهای وقت دکتر روحانی ماندگار شدند.
 
رئيس شوراي حاميان دولت تصریح کرد: تغییرات در خراسان رضوی نیز به اندازه‌ خط و ربط دولت بوده است، فراموش نکنیم که شعار دولت اعتدال است و استاندار با همین شیوه تغییراتی را در استان لحاظ کرده است  و به همین نسبت این تغییرات در سطح کشور وجود داشته است، بنابراین اگر مشکلی در ارتباط با تغییرات داریم مقصر آن خود دولت است نه استاندار.
 
وی با حمايت از موضع و شرایطی که استاندار خراسان رضوی دارد، گفت:  در رابطه با تغییر ایشان ما از دولت چیزی نشنیده‌ایم، من خودم نیز از طرف حامیان دولت از استاندار و فرمانداران استان تشکر ویژه‌ای دارم، چرا کسانی که به عملکرد استاندار انتقاد دارند به نحو فعالیت‌ هیات‌های اجرایی در انتخابات توجه نمی‌کنند. این هیات‌ها در ارتباط با کاندیداهای انتخابات مجلس کار خود را به خوبی انجام دادند و قلع و قمع کاندیداها از سوی شورای نگهبان بود نه هیات‌های اجرایی.
 
ساقی با طرح ادعاي فشارهاي زياد بر دولت و استاندار از سوي نواحي مختلف مشهد خاطرنشان کرد: توجه داشته باشید که حتی در رابطه با انتخاب استاندار دولت نتوانست مستقل تصمیم بگیرد، ما باید همه شرایط موجود در استان را در نظر بگیریم.
 
وي با بيان اين نكته كه بايد از همين حالا براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري برنامه‌ريزي داشته باشيم اظهار كرد: در حال حاضر آرامشی در استان است که ما نباید این آرامش را بر هم بزنیم و جریان رقیب را بیدار کنیم و پیش‌قدم از دولت و مسئولین اجرایی اظهار نظر کنیم.

ساقی در گفتگو با ایسنا همچنین با بیان اینکه موضع و شرایطی که استاندار خراسان رضوی دارد، احسن بوده است، گفت:  در رابطه با تغییر ایشان ما از دولت چیزی نشنیده‌ایم، من خودم نیز از طرف حامیان دولت از استاندار و فرمانداران استان تشکر ویژه‌ای دارم، چرا کسانی که به عملکرد استاندار انتقاد دارند به نحو فعالیت‌ هیات‌های اجرایی در انتخابات توجه نمی‌کنند. این هیات‌ها در ارتباط با کاندیداهای انتخابات مجلس کار خود را به خوبی انجام دادند و قلع و قمع کاندیداها از سوی شورای نگهبان بود نه هیات‌های اجرایی.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار