دو داور فوتبال همدان در تست الیت آسیا

سخنگوی هیات فوتبال همدان گفت: دو داور بین المللی فوتبال همدان در تست الیت آسیا شرکت کردند.
کد خبر: ۲۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 09 August 2016
الیت به معنی نخبه است و داورانی عنوان الیت را کسب می کنند که از سوی ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مورد تایید قرارگرفته و به فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، میثم فتاحی اظهار کرد: بیژن حیدری و پیام حیدری برادران داوری فوتبال همدان در تست آمادگی جسمانی داوران آسیایی شرکت کردند و موفق به قبولی در تست بدنی و آزمون کتبی شدند.

وی با بیان اینکه در این کلاس داوری 15 داور از یازده کشور آسیایی حضور داشتند و کشور ایران دارای سه سهمیه داوری بود افزود: بیژن حیدری، پیام حیدری و حسن اکرامی سه نماینده داوری حاضر در تست الیت آسیا بودند و امروز قرار است به کشورمان بازگردند.

فتاحی اضافه کرد: نتایج تست الیت آسیا به زودی اعلام می شود و هر سه داور در صورت قبولی در آزمون ها می توانند در لیست داوران فوتبال الیت آسیا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بیژن حیدری متولد سال 59 و پیام حیدری متولد سال 65 هستند و از سال 78 کار قضاوت در مسابقه های مختلف کشوری را عهده دارند.

وی بیان داشت: بیژن حیدری از سال 85 و پیام حیدری از سال 90 وارد جرگه داوران لیگ برتر فوتبال شدند و در فصل جاری نیز بازی های حساسی را در لیگ برتر قضاوت کرده اند.

بیژن حیدری پنجشنبه هفته جاری قضاوت دیدار تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور را برعهده دارد.

پیام حیدری دیگر داور همدانی نیز بازی تیم های سایپا تهران و پدیده خراسان را قضاوت می کند.
بیش از 50 داور رسمی در فوتبال همدان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار