تسهیلات اشتغالزایی میلیاردی به مددجویان تفتی

میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت در 6 ماهه نخست امسال 25 درصد رشد را نشان می دهد.
کد خبر: ۳۱۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک یزد، میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت در 6 ماهه نخست امسال 25 درصد رشد را نشان می دهد.
توانمند سازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار از جمله رویکردهای اساسی این نهاد است.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمد حسن وراثی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت با اشاره به اهیمت کار و تلاش در حفظ عزت نفس و کرامت انسانی افراد تحت پوشش افزود: بیش از 6 میلیارد و900 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیتهای صنعتی و تولیدی و خدمات طی 6 ماهه ابتدای سالجاری به 51 نفر از مددجویان تحت حمایت از محل منابع امدادی و قرض الحسنه بانکی اعطا شد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: کمیته امداد در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره های لازم و نظارت بر حسن اجرای طرحهای خود اشتغالی توسط ناظران خودکفایی را برای پایداری مشاغل ایجاد شده انجام می دهد .
مدیر کمیته امداد شهرستان تفت در ادامه با بیان اینکه این نهاد به منظور برخورداری مددجویان از آرامش روحی و تامین آینده ای پایدار، اقدام به برقراری بیمه برای آنها کرده است، افزود: طی 6 ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و500 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی 239 خانوار تحت حمایت پرداخت شد.
شایسته ذکر است میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت در 6 ماهه نخست امسال 25 درصد رشد را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار