رئیس هیات هندبال:

تیم هندبال هدف پویان بانوان قم هنوز اسپانسر ندارد

رئیس هیات هندبال استان قم گفت: هنوز هیچ اسپانسری برای تیم هندبال هدف پویان بانوان قم در لیگ برتر پیدا نشده و هزینه های جاری این تیم قرار است از طرف ارگان ها و سازمان های مختلف تامین شود.
کد خبر: ۳۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا طباطبایی افزود: قرار شد مبلغ 250 میلیون ریال از هزینه های این تیم توسط سازمان برنامه و بودجه استان تامین شود و بخشی دیگر را نیز اداره کل ورزش و جوانان تقبل کرده است.

وی ادامه داد: برخی دیگر از ارگان های استان قم مانند بهزیستی، شورای شهر و غیره خدماتی مانند خوابگاه را زمانی که تیم میزبان است؛ تامین می کنند.

طباطبایی گفت: در حال حاضر وضعیت تیم در لیگ برتر هندبال تثبیت شد و تاکنون 2 بازی را هم انجام دادند و امید است مشکلات این تیم در آینده برطرف شود.

رئیس هیات هندبال استان قم خاطرنشان کرد: همه بازیکنان و مربیان تیم هدف پویان جوان قم به دلیل نبود بودجه، رایگان مشغول به فعالیت هستند.

طباطبایی گفت: هیات هندبال نیز از این تیم حمایت خواهد کرد ولی متاسفانه تاکنون اسپانسری برای این تیم لیگ برتری پیدا نشده است.

تیم هندبال بانوان هدف پویان قم در 2 مسابقه از رقابت های لیگ برتر هندبال، متحمل 2 شکست خانگی شد.

این تیم در برابر تیم های چمران لارستان و ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

زهرا احمدی‌نیا سرمربی تیم هندبال هدف پویان قم در لیگ برتر هندبال است. این تیم تنها یک هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر بسته شد و هم اکنون با مشکلات مالی مواجه می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار