اخبار ورزشی استان فارس

از صدرنشینی هندبال لارستان در لیگ برتر تاسخنان غمبار سرمربی برق نوین شیراز

تیم هندبال چمران لارستان صدرنشین لیگ برتر شد /کارا شیراز بال شاهین ماشهر را چید/برق نوین هم از جام حذفی خداحافظی کرد /گل تراکتور مردود و گل برق سالم بود/ تیم های شیرازی نه حمایت مسئولان را دارند و نه حمایت تماشاگران را/ وضعیت تیم های فارس در لیگ 2
کد خبر: ۳۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 18 November 2016
تیم هندبال چمران لارستان صدرنشین لیگ برتر شد
به گزارش تابناک فارس:تیم هندبال شهید چمران لارستان تنها نماینده فارس در لیگ برتر هندبال باشگاه های بانوان کشور توانست با برد شیرین خانگی 30 بر 16 مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، به صدر جدول این بازی ها برسد. 
ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال بانوان لارستان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: اسپانسر تیم ما فقط یک شخص است که از جیب خودش هزینه می‌کند، برخلاف سایر تیم‌ها که از جای مشخصی هزینه‌هایشان تأمین می‌شود. اسپانسر ما از جان‌ودل، بازیکنان را دوست دارد که این مسأله مهمی است.سرمربی شهید چمران لارستان در پایان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما بومی هستند و تنها یک بازیکن از تهران گرفته‌ایم. تیم‌های تهران، ذوب‌آهن، کرمان و البرز از بازیکنان ملی بهره می‌برند. تنها ما هستیم که فقط یک بازیکن ملی‌پوش داریم. اگر با این روند ادامه دهیم قطعاً سال آینده 6 تا 7 بازیکن ملی‌پوش خواهیم داشت. 
 
کارا شیراز بال شاهین ماشهر را چید
از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های کارا شیراز و شاهین ماهشهر در استادیوم بعثت شیراز مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به‌سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.
تیم قشقایی هم در یاسوج مقابل تیم زاگرس این شهر یک بر صفر شکست خورد.
 
برق نوین هم از جام حذفی خداحافظی کرد
تیم برق جدید شیراز امروز با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود تراکتورسازی تبریز شکست خورد و از جام حذفی کشور کنار رفت.
 
گل تراکتور مردود و گل برق سالم بود
سرمربی برق جدید شیراز گفت:ما بازی را خوب شروع کردیم و یک موقعیت هم داشتیم اما در ادامه روی یک خطا که از نظر من خطا نبود، تراکتورسازی به گل رسید. در اواخر بازی هم توپ‌مان گل شد که معتقدم داور در این صحنه اشتباه کرد. در هر صورت از بازیکنانم راضی هستم چون هدف‌مان از حضور در جام حذفی کسب تجربه بود و امیدوارم این تجربه به ما کمک کند تا بتوانیم از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کنیم.
 
تیم های شیرازی نه حمایت مسئولان را دارند و نه حمایت تماشاگران
وی گفت:‌ از نظر سخت‌افزاری در شیراز در مضیقه هستیم و زمین‌های خوبی نداریم. حمایت مالی هم در کار نیست و شهردار شیراز به فوتبال توجهی ندارد. درست برعکس تبریز که شهرداری تبریز به فوتبال کمک می‌کند تا فوتبال رونق بگیرد. آن زمانی که ما بازی می‌کردیم دو تیم شیرازی در لیگ برتر بودند و تراکتورسازی در لیگ دسته ‌اول، اما الان کار برعکس شده و متأسفانه حمایتی نمی‌شود.
رضایی گفت: همان‌طور که گفتم حمایت نمی‌شویم و این حمایت از جانب هیچ‌کس نیست. شما در تبریز ببینید که چه تماشاگران پرشوری دارید و بازی در این جو سخت است. ما پیش‌بینی می‌کردیم و دو گل خوردیم و فکر کنید اگر پیش‌بینی نمی‌کردیم چه پیش می‌آمد. شما در همین تبریز به تیم‌های لیگ برتری 5-4 گل می‌زنید، اما در شیراز هواداران ما به سمت استقلال و پرسپولیس می‌چرخند هرچند الان فهمیده‌اند چه اشتباهی می‌کرده‌اند.
سرمربی برق جدید شیراز گفت: ما در بهمن شیراز دو فصل پیش شجاعیان را داشتیم، اما چون قدر بازیکنان شیرازی را نمی‌دانند و چون حمایتی نیست به شهرهای دیگر می‌روند و چهره می‌شوند. در زمان‌های گذشته بیشتر بازیکنان استقلال و پرسپولیس را فجر سپاسی تربیت می‌کرد اما الان فجر کجاست؟ امیدوارم حمایت شویم تا به حال‌ و‌ روز گذشته بازگردیم.
 
وضعیت تیم های فارس در لیگ 2
لیگ دسته دو کشور شامل 3 گروه 13 تیمی می باشند که برق نوین شیراز و قشقایی در گروه یک در جایگاه های سوم و یازدهم قرار دارند.تیم کارا شیراز هم در گروه 3 در جایگاه یازدهم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار