افت 17 درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان افت دمای هوا در برخی از شهرستانهای این استان همچون کلات امروز نسبت به دیروز به 17 درجه سلسیوس رسید.
کد خبر: ۳۳۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، يحیی قاینی پور افزود: بیشینه دمای هوای مشهد نیز امروز 29 آبان هشت درجه پیش بینی شده است که نسبت به دیروز 15 درجه کاهش دارد.
وی ادامه داد: روند کاهش دما بطور تدریجی تا روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد بطوری که بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به زیر صفر می رسد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین بیشینه دمای هوای مشهد را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به ترتیب دو و صفر درجه اعلام و بیان کرد: کمینه دمای هوای این شهر نیز در این دو روز به ترتیب دو و شش درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
وی گفت: کمینه دمای هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه آتی در برخی شهرستانهای خراسان رضوی تا 12 درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
قاینی پور افزود: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت به 9 درجه زیر صفر می رسد.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین نقشه ها و مدلهای هواشناسی در طول سه روز آتی ضمن کاهش دما وضعیت جوی خراسان رضوی اغلب ابری و گاهی مه آلود همراه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در نواحی شمالی با بارش پراکنده باران و به تدریج برف همراه خواهد بود.
کلات با حداقل دمای چهار درجه سلسیوس و تایباد با حداکثر دمای 28درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
در این مدت بیشترین بارندگی از کلات به میزان 1.3 میلیمتر و بیشترین وزش باد از بردسکن با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبعك ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار