اجرای طرح ساعتی با محیط بان در پردیس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از اجرای دومین مرحله طرح ساعتی با محیط بانان در مدارس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 06 January 2017
سید حسن فراهانی با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح علاوه بر ارتقاء سطح آگاهی زیست محیطی دانش آموزان و آشنایی با وظایف محیط بانان، شناخت اکوسیستم های متفاوت و مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، مناطق شکار ممنوع، پارک های ملی، آثار طبیعی ملی و ارزش و اهمیت حیات وحش می باشد.
وی افزود: استمرار اجرای این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با وظیفه و کار محیط بانی و همچنین شناخت بیشتر حیات وحش و چگونگی حفظ آن در راستای افزایش فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان می باشد.
فراهانی ضمن تقدیر از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان پردیس که کمال همکاری لازم را با محیط زیست در اجرای این طرح داشتند گفت: مرحله دیگری از طرح ساعتی با محیط بانان در دبستان استاد شهریار شهرستان پردیس اجرا شد که در طی آن کارشناسان و محیط بانان این اداره نسبت به ارائه توضیحات و آموزش های لازم برای دانش آموزان اقدام و در پایان با اهدای جوایزی به دانش آموزان به سوالات دانش آموزان در مورد مسائل مرتبط پاسخ دادند.
وی تاکید کرد: اولین و مهم ترین اقدام در حوزه حفاظت از محیط زیست و افزایش مشارکت جوامع محلی، فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست می باشد که در این راستا ادارات حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش و رسانه ها نقش مهمی را ایفا می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار