نوسازی منازل اداری سرابله با400 میلیون ریال اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول از هزینه کرد 400 میلیون ریال برای نوسازی منازل سازمانی و اداری شهر سرابله خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 25 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد اسفندیاری اظهار کرد: منازل سازمانی شهر سرابله با همت و پیگیری های این اداره و حمایت های فرماندار چرداول ساماندهی شده و بازسازی و نوسازی آنها در حال انجام است.
 
وی از عزم راسخ و اراده محکم برای ساماندهی و تعمیرات اساسی این واحدها و استفاده قانونی و نگهداری این منازل سازمانی خبر داد و افزود: منازل سازمانی شهر سرابله بیش از 12 سال است که بدون قرارداد و تعمیرات اساسی و با دست به دست شدن مسئولان و کارمندان ادارات سطح شهرستان در وضعیت بد و نامطلوبی بسر می بردند که از آبان ماه سال گذشته ساماندهی آنها و مقید کردن ساکنان بر عقد قرارداد آغاز شد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: با پیگیری های فرماندار و برگزاری منظم کمیسیون ماده یک که واگذاری منازل سازمانی به مدیران و کارمندان را براساس مصوبات لازم الاجرا ضروری و قانونمند کرده اند، در همین چند ماه اخیر 7 نفر از ساکنان این منازل براساس مصوبات این کمیسیون منارل را تخلیه کرده اند.
 
اسفندیاری یادآور شد: بیش از 400 میلیون ریال صرف بازسازی کامل 6 واحد سازمانی و ایزوگام کامل این منازل شد تا از فرسودگی و تخریب این واحدها به عنوان بخشی از اموال بیت المال جلوگیری و احیای مجدد جهت استفاده بهتر ساکنان شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، مراد یگانه فرماندار شهرستان چرداول روز دوشنبه از منازل سازمانی و اقدام های عمرانی در دست انجام این واحدها در شهر سرابله بازدید و در جریان روند واگذاری و تعمیرات این واحدها قرار گرفت.
 
شهرستان 57 هرار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار